آموزش زبان انگلیسی هیبت زایی

آموزش زبان انگلیسی هیبت زایی

کمک به فرایند یاددهی و یادگیری زبان انگلیسی ...
آموزش زبان انگلیسی هیبت زایی

آموزش زبان انگلیسی هیبت زایی

کمک به فرایند یاددهی و یادگیری زبان انگلیسی ...

دانلود رایگان مجموعه فایل های صوتی زبان انگلیسی هفتم با لینک مستقیم بصورت کامل و یکجا


اهمیت تقویت مهارت شنیداری و تأثیر آن بر مکالمه زبان انگلیسی

همان‌طور که می‌دانید مهارت‌های چهارگانهٔ زبان انگلیسی، غیرقابل‌تفکیک و جدایی‌ناپذیر هستند؛ بنابراین هر مهارت بر سه مهارت دیگر تأثیر دارد. یکی از مواردی که تأثیر بسیار زیادی بر مهارت صحبت کردن و مکالمه دارد، تقویت مهارت شنیداری است. تقویت مهارت شنیداری بر مهارت مکالمه، به‌صورت تئوری و عملی به اثرگذار است. ازاین‌رو به زبان‌آموزان توصیه می‌شود مهارت شنیداری را بسیار مهم بشمارند.

  

تمامی دروس در یک فایل
دانلود با حجم 126مگابایت

نظرات 6 + ارسال نظر
ستایش پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت 15:53

عالی بود حرف نداشت من که خیلی راضی بودم

مهسا پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 10:52

نیایش وحیدی فر جمعه 11 مهر 1399 ساعت 13:52

عالی بود واقعا من که راضی بودم❤
با تشکر از خانم رسولی که این کتاب گویا را معرفی کردند
سپاس گذار هستم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ناشناس دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 18:04

محمد امیر عسکری شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 11:57

:

شهرام پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 14:23

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد